TELECOM & IT

Fulltime Helpdesk medewerker binnen / buiten

Bezorgsupport is op zoek naar een helpdesk medewerker die uitblinkt in zijn werk! In deze functie wordt er verwacht dat men zelfstandig en in teamverband technische problemen van onze klanten kan oplossen, je bent dus een troubleshooter pur sang. Het onderzoeken, voorbereiden en uitvoeren van installaties is tevens deel van de functie. Daarnaast ben je in staat te denken en te werken op HBO niveau en hebben Windows, Linux en VoIP geen geheimen voor jou. Klantgerichtheid is zeer belangrijk voor ons, communicatie naar de klant en administratief vermogen tot documenteren zijn daardoor een must voor deze functie.  In je functie zal je bijdragen aan de continue professionalisering van onze IT tak.

Activiteiten en Taken

  • Monitoren van bedrijf kritische processen en proactief storingen verhelpen
  • Installaties onderzoeken, voorbereiden en uitvoeren op locatie en op afstand
  • Troubleshooting gericht op systeembeheer, VoIP en kassasystemen
  • Wekelijks  rapporteren aan directie over de klantsituaties
  • Verder uitbreiden en professionaliseren van de IT afdeling
  • Documenteren van klantgegevens en bijwerken van onze CRM applicatie.

Competenties

  • Eis: Ervaring met beheer van Windows (2003/2008/2012), Linux en beheer van VoIP centrales
  • Kennis en ervaring met applicaties, beheerprocessen en infrastructuren
  • In staat zelfstandig te werken
  • Communicatief vaardig
  • In staat zijn prioriteiten te stellen
  • Minimaal 4 jaar ervaring in een soortgelijke functie
  • HBO denk- en werkniveau
  • Praktisch aangelegd
  • Flexibel
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse Taal in woord en geschrift
  • Affiniteit en kennis van de productgroepen van Bezorgsupport
  • In het bezit van een rijbewijs
Plaats‘s-Gravenzande
Gewenste indiensttredingPer direct
Aantal uren32-40, werktijden zijn flexibel in te richten
DienstverbandEventueel uitzicht op een vast dienstverband
SalarisAfhankelijk van werkervaring en aantal uren
Reageer Nu!
Share This