TELECOM & IT

FAQ Cloud Telefonie

Graag willen wij u een overzicht bieden van alle veelgestelde vragen betreft Cloud Telefonie. Het kan natuurlijk voorkomen dat uw vraag hier niet bijstaat. Neem in dat geval contact met ons op, wij beantwoorden graag uw vraag.

 

VoIP

Wat gebeurt er met mijn bestaande telefonie contract als ik overstap?

Het bestaande telefonie contract blijft doorlopen tot na het overzetten van uw telefoon- en faxnummer. Op deze wijze kunnen wij garanderen, dat de nummers niet verloren gaan. Na het overzetten van de telefoonnummers dient u zelf de bestaande contracten bij de huidige aanbieder op te zeggen. Dit kan alleen gedaan worden door de eigenaar van het contract.

Wat is een fallback faciliteit?

De fallback faciliteit naar mobiele telefonie is een service, die u gratis voor één mobielnummer ontvangt. Indien de internetverbinding komt te vervallen wordt deze automatisch ingeschakeld. Binnenkomend telefoonverkeer wordt dan direct doorgeschakeld naar een door u aangeleverd mobiel telefoonnummer. U ontvangt gratis een fallback faciliteit naar één mobiel nummer. Indien u wenst uit te breiden naar meerdere mobiele nummers, kunt u contact opnemen met onze accountmanagers. Op deze wijze bent u verzekerd van binnenkomend telefoonverkeer.

Kan ik met mijn huidige telefooncentrale overstappen naar bellen via internet?

Nee, waarschijnlijk niet. Het is noodzakelijk om een speciale telefooncentrale in uw vestiging te plaatsen. Bezorgsupport kiest ervoor om te werken met lokale centrales, omdat telefonieverkeer erg belangrijk voor u is. Op deze wijze kunnen wij altijd support leveren in geval van incidenten, ook buiten kantooruren.

Blijf ik gewoon bereikbaar tijdens de installatie van de nieuwe centrale?

Ja, tijdens de installatie van de centrale bent u gewoon bereikbaar. Wij zullen eerst de benodigde hardware plaatsen. U bent dan gewoon bereikbaar via het oude systeem. Het duurt nog minimaal 10 werkdagen, voordat de bestaande nummers zijn overgezet naar het nieuwe systeem. U krijgt van ons automatisch bericht wanneer de telefonie via de nieuwe aanbieder gaat lopen. Op de dag van overdracht zullen wij het systeem nogmaals testen om te garanderen dat het werkt.

Kan ik mijn bestaande telefoonnummers behouden?

Ja, uw bestaande telefoonnummer en faxnummer kunnen gewoon meegenomen worden naar de nieuwe aanbieder. Na installatie van de centrale verzorgen wij de overdracht.

Welke faciliteiten zitten in de VoIP aanbieding?

Met VoIP via Bezorgsupport ontvangt u bellen, internet en de mogelijkheid tot pinnen via internet in één pakket.

Wie bel ik in geval van een storing?

Indien er een storing is, neemt u contact op met ons. U kunt bellen naar (088) – 7777 987.

Wie bel ik over mijn telefoonfacturen?

Indien u vragen heeft over de in rekening gebrachte abonnementskosten en belkosten, neemt u contact op met Dean Connect. Zij zijn bereikbaar op (085-) 1110852 (ma t/m vr: 9.00 – 18.00 uur). U heeft ook de mogelijkheid om uw facturen online te bekijken via deze link.

Share This