Het zit er nu echt aan te komen. In de alfa update van deze maand, integratie met Whatsapp en uw telefooncentrale.

Voeg een zakelijk WhatsApp-nummer toe en laat uw team berichten beantwoorden! Bovendien heeft 3CX in Update 5 Alfa de configuratie van de sms-integratie vereenvoudigd. En vanaf nu kunt u uw eigen automatische chatreacties maken met behulp van berichtsjablonen voor snelle reacties.

Met de WhatsApp-integratie kunt u WhatsApp-berichten rechtstreeks naar de Web Client laten sturen, zodat uw medewerkers via één platform kunnen vragen van klanten kunnen beantwoorden, doorsturen en oplossen. Daarmee geeft u uw klanten niet alleen een extra kanaal om contact met u op te nemen, maar zorgt u ook voor:

  • Tijdige reacties door WhatsApp-berichten aan groepen toe te wijzen
  • Betere service door alle communicatie met klanten centraal te beheren
  • Registratie van berichten, zodat u zeker weet dat de reacties niet in strijd zijn met het bedrijfsbeleid
  • Privacy, omdat medewerkers niet hun persoonlijke WhatsApp-nummers hoeven te delen!

Uiteraard rollen wij deze gave update direct uit bij onze klanten, zodra deze productie gereed is. Neem contact op met uw accountmanager om dit te laten activeren.