Kassasysteem bezorging en afhaal

Kassasoftware voor horeca en systeem voor thuisbezorgen

kassasysteem bezorgen horeca afhalen thuisbezorgd ketens

Over Bezorgsupport

Onze horeca kassa software voor afhalen en thuisbezorgen

Ons kassa- en bezorgsysteem voor afhalen en thuisbezorging maakt het gehele bedrijfsproces inzichtelijk. Bij dit kassasysteem voor horeca is het tevens mogelijk een klantendatabase met spaarsysteem op te bouwen. Wij bieden drie verschillende kassasystemen voor horeca-ondernemingen die gasten wil laten afhalen of thuis bezorgen. 

  • Bezorgsupport Core – Hét horeca kassasysteem voor startende ondernemers. 
  • Bezorgsupport Professional – De automatiseringsoplossing voor de professionele ondernemer.
  • Bezorgsupport Enterprise – Premium kassa- en bezorgsysteem voor grote ketens.

Ons in-house team van technische experts kan op afstand inloggen, waardoor we dus altijd dichtbij zijn om u te helpen. Vanuit onze thuisbasis in Rijswijk staan we natuurlijk ook altijd klaar om te ondersteunen bij installatie of andere vragen over onze horeca kassa systemen!

 

Functies kassasysteem home delivery

App voor bezorgers

Tracking van de bezorger

Koppeling met Tikkie

Koppeling met WooCommerce

Integratie met veel platforms

Tafel indeling

Kiosk software

Rapportages op alle devices

Order management

QR code bestel portaal

Reviews

“Ze kennen de processen vanbinnen en vanbuiten en weten precies welke ICT-mogelijkheden die processen optimaliseren. Ze snappen de dynamiek die hoort bij een franchiseorganisatie.”

Steffen van Dijk

New York Pizza

“Soms belt Bezorgsupport dat ze iets hebben gesignaleerd en dat ze het op afstand hebben gecorrigeerd.”

Wilfred Klap

W.F. Klap Makelaardij

Onze pinkassa handheld

Ideaal voor op jouw horeca locatie!

 

 

Voordelen professionele kassasoftware voor horeca

Met onze kassasystemen bieden wij de ideale automatiseringsoplossing voor de startende, professionele of horeca ondernemer met meerdere vestigingen.

Omzet vergroten

Direct marketing kan toegepast worden op het klantenbestand. Via SMS ontvangt de klant een status-update over bestellingen. Via internet kan de klant direct bestellen en betalen met creditcard.

Geld besparen

De bezorgers kunnen worden getracked en efficiënter ingezet worden door gebruik te maken van bezorgstations. Dit zorgt voor enorme kostenbesparing op arbeid. Kosten kunnen ook bespaard worden door de tips uit de standaard geleverde rapportages.

Efficiënte werkwijze en betaling

Door het toewijzen van een uniek klant ID en het aanleggen van een klantendatabase kunnen bestellingen sneller verwerkt worden. Het geïntegreerde creditcard acceptatie systeem zorgt voor een snelle en veilige afhandeling van betalingen met creditcard op het horeca afrekensysteem.

Control

Computers en printers worden centraal aangestuurd. Het kassasysteem kan iedereen in zijn eigen taal aansturen. Door een operationeel realtime dashboard kunnen vestigingen en het hoofdkantoor resultaten met elkaar vergelijken. Tafelindeling, afhalen aan de balie en fine dining zijn beschikbaar. Een onbeperkt aantal bezorgers kan aangesloten worden.

BENIEUWD NAAR ONZE

KASSA- EN BEZORGSYSTEMEN?

14 DAGEN OP PROEF

Klanten die onze horeca kassasystemen gebruiken

Veelgestelde vragen (FAQ)

Onderwerp

Kan ik een demonstratie krijgen?

We plaatsen binnenkort demo video’s op de pagina van de HioPOS Cloud kassa. Hier kunt u bekijken hoe de kassa uitgepakt wordt, hoe u de kassa kunt instellen en hoe u de kassa kunt gebruiken. Uiteraard kunt u eventuele vragen telefonisch of per mail aan ons stellen. Als u een demonstratie wenst, dan bent u uiteraard van harte welkom bij ons op de vestiging. Belt u van tevoren om een afspraak te maken.

Kan ik mijn HioPOS Cloud kassa koppelen aan een pin automaat?

Ja, dit kan zeker. Wij hebben een pin automaat koppeling gerealiseerd met CCV, Payplaza en Sumup. Hierdoor verschijnt het bedrag direct op de pinautomaat als u op “pin” klikt in het betaalscherm van de kassa. Daarnaast wordt een kopie van de pinbon ook netjes onder de verkoopbon gezet in uw kassa. 

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

 

Uw bestelling wordt na de ontvangst van de betaling zo spoedig mogelijk verzonden. De verzendtijd binnen Nederland is gemiddeld 1-2 werkdagen, de verzendtijd

in België, Luxemburg en Duitsland is gemiddeld 2-3 werkdagen. Het is tevens mogelijk om zelf de bestelling op afspraak op te halen bij ons hoofdkantoor.

Als één of meerdere producten niet voorradig zijn op het moment van bestelling dan zullen wij u daar altijd van op de hoogte brengen en een geschatte verzenddatum doorgeven.

hosted telefonie bellen voip MKB

Interesse en/ of vragen?

6 + 5 =

Kantoor

Delftweg 70
2289 BA Rijswijk Zh
Nederland

Contact

mail

info@bezorgsupport.nl

Helpdesk

WhatsApp