Referenties

Een groot aantal ondernemingen is zeer tevreden over de dienstverlening van Bezorgsupport en werken met één óf meerdere van onze diensten. Onderstaand kunt u lezen hoe onze klanten onze producten en diensten ervaren.

Afhaal en bezorg kassasystemen en telefonie

“We hebben indertijd voor Bezorgsupport gekozen, omdat deze partner groot genoeg is om landelijke service te kunnen verlenen en tegelijkertijd klein genoeg is om flexibel en servicegericht te kunnen werken”, vertelt Directeur Franchise, Operations & Development Steffen van Dijk. “Voor New York Pizza is dat van levensbelang. We moeten tenslotte zeven dagen in de week open zijn.” […] Het belangrijkste pluspunt van Bezorgsupport is de know how die ze hebben van de branche waarin wij  werkzaam zijn. […] Alles bij elkaar maakt dat van hen één van de belangrijkste partners waar wij mee samenwerken.” Lees de volledige referentie.

 

VoIP Telefonie

Scope Scholengroep was opzoek naar een telecom omgeving welke mee kon groeien naar de toekomst en zeker met de komende verhuizingen en nieuwbouw gemakkelijk verhuisd kan worden. De aangeboden oplossing was gebaseerd op een in het datacenter opgeleverde 3CX omgeving en Yealink toestellen, welke allemaal over de reeds bestaande infrastructuur opgeleverd moesten worden. SCOPE scholengroep is de grootste onderwijsorganisatie in Alphen aan den Rijn en omstreken. De scholengroep bestaat uit twaalf basisscholen, een school voor zeer moeilijk lerenden, een scholengemeenschap voor voortgezet onderwijs met vier vestigingen en een school voor praktijkonderwijs. Lees de volledige referentie.

Systeembeheer

logo_klap referentie bezorgsupport

Wilfred Klap van Klap Makelaardij: “Soms belt Bezorgsupport dat ze iets hebben gesignaleerd en dat ze even langskomen om het te corrigeren. […] We hebben nu misschien eens per half jaar een netwerkprobleem waar we zelf niet uitkomen. Dan bellen we onmiddellijk. Al is het bij nacht en ontij. De zaken moeten doorgaan. We houden van korte lijnen en Bezorgsupport is altijd bereikbaar.” Lees de volledige referentie.

 

Retail kassasysteem

Club Dé Hockey en Golfspecialist: “Sinds jaar en dag werkt Club dé hockey en Golf specialist met ICG software. Toen de toenmalige dealer van de software aangaf te gaan stoppen met de ondersteuning, moest er worden gezocht naar een oplossing. Maar welke? Levon van Haaren, eigenaar van CLUB. ging op zoek naar een oplossing. Lang heeft hij niet hoeven zoeken. Een collega-detaillist vertelde enthousiast over een andere ICG dealer. Levon kwam zo in contact met Bezorgsupport en al bij het eerste contact was er een klik.” Lees de volledige referentie.

All-in-one kassasysteem

Hoekse Voetbal Club:  “Bezorgsupport heeft vooraf een presentatie op onze locatie gegeven, welke representatief op ons overkwam. Tijdens de installatie kwam wederom de professionaliteit naar boven. Wij zijn dan ook zeer tevreden over de samenwerking met Bezorgsupport.” Lees de volledige referentie.

 

Enkele andere klanten uit ons klantenbestand

 dijksman-logo logo briefpapier jpeg2  aandacht-logo
Boho Rebel stacks_image_454
  warung_mini_rotterdam
   
AutoOostdijk_LOGO_JPG-zwart-naast-elkaar
   

Kantoor

Delftweg 70
2289 BA Rijswijk Zh
Nederland

Contact

mail

info@bezorgsupport.nl