Referenties

Afhaal en bezorg kassasystemen en telefonie

“We hebben indertijd voor Bezorgsupport gekozen, omdat deze partner groot genoeg is om landelijke service te kunnen verlenen en tegelijkertijd klein genoeg is om flexibel en servicegericht te kunnen werken”, vertelt Directeur Franchise, Operations & Development Steffen van Dijk. “Voor New York Pizza is dat van levensbelang. We moeten tenslotte zeven dagen in de week open zijn.” […] Het belangrijkste pluspunt van Bezorgsupport is de know how die ze hebben van de branche waarin wij  werkzaam zijn. […] Alles bij elkaar maakt dat van hen één van de belangrijkste partners waar wij mee samenwerken.” Lees de volledige referentie.

VoIP Telefonie

Scope Scholengroep was opzoek naar een telecom omgeving welke mee kon groeien naar de toekomst en zeker met de komende verhuizingen en nieuwbouw gemakkelijk verhuisd kan worden. De aangeboden oplossing was gebaseerd op een in het datacenter opgeleverde 3CX omgeving en Yealink toestellen, welke allemaal over de reeds bestaande infrastructuur opgeleverd moesten worden. SCOPE scholengroep is de grootste onderwijsorganisatie in Alphen aan den Rijn en omstreken. De scholengroep bestaat uit twaalf basisscholen, een school voor zeer moeilijk lerenden, een scholengemeenschap voor voortgezet onderwijs met vier vestigingen en een school voor praktijkonderwijs. Lees de volledige referentie.

Systeembeheer

Wilfred Klap van Klap Makelaardij: “Soms belt Bezorgsupport dat ze iets hebben gesignaleerd en dat ze even langskomen om het te corrigeren. […] We hebben nu misschien eens per half jaar een netwerkprobleem waar we zelf niet uitkomen. Dan bellen we onmiddellijk. Al is het bij nacht en ontij. De zaken moeten doorgaan. We houden van korte lijnen en Bezorgsupport is altijd bereikbaar.” Lees de volledige referentie.

Retail kassasysteem

Club Dé Hockey en Golfspecialist: “Sinds jaar en dag werkt Club dé hockey en Golf specialist met ICG software. Toen de toenmalige dealer van de software aangaf te gaan stoppen met de ondersteuning, moest er worden gezocht naar een oplossing. Maar welke? Levon van Haaren, eigenaar van CLUB. ging op zoek naar een oplossing. Lang heeft hij niet hoeven zoeken. Een collega-detaillist vertelde enthousiast over een andere ICG dealer. Levon kwam zo in contact met Bezorgsupport en al bij het eerste contact was er een klik.” Lees de volledige referentie.

Kassasysteem Hiopos

Eetcounter2000 in Bellingwolde (Groningen) heeft sinds twee weken een nieuwe HioPos kassa in gebruik in hun luxe cafetaria. Eigenaar Bert vertelt: “Jaren terug hebben wij dit bedrijf overgenomen. Daar zat ook de kassa al bij in. Dat was een HioPos kassa. Zo zijn wij klant van Bezorgsupport geworden. Op een drukke zaterdagavond ging de oude kassa kapot want het beeldscherm werkte niet meer. Op maandagochtend hebben we gelijk contact gehad. Bezorgsupport kon direct een nieuwe leveren. Het is een geweldig bedrijf. Bij de opstart werden we goed geholpen. Als je belt wordt je snel en duidelijk geholpen, ook op eenvoudige vragen. Niets lijkt teveel. Ik zou het bedrijf zeker aanbevelen. Als je een kassasysteem zoekt, moet je Bezorgsupport zeker eens vragen om een voorstel. Er zijn tegenwoordig niet veel bedrijven vaar je de klantvriendelijkheid echt ervaart. Bij dit bedrijf zeker wel, een echte aanrader!”

Hosted telefonie

Wij zijn een full-service makelaar in Den Haag en het Westland. We bieden bij ons makelaarskantoor ook een onafhankelijke hypotheekshop en verzekeringskantoor aan. Zo kunnen wij iedereen binnen het gebied ontzorgen bij het kopen en verkopen van huizen. Via Google kwamen wij op Bezorgsupport terecht. Wij zagen dat zij telefonie ook verzorgen. De directeur van Bezorgsupport is toevallig een goede bekende van een van onze medewerkers. Het contact was dus zo gelegd.”

Borgdorff Makelaars gebruikt het product 3CX hosted telefonie (https://www.bezorgsupport.nl/connectiviteit/3cx-hosted-telefonie/). Dit maakt het mogelijk om via de cloud te bellen. Intern bellen is gratis mogelijk en kan op ieder apparaat. Voor makelaars heeft dit veel voordelen. Ook op locatie, bijvoorbeeld van of naar een bezichtiging kan er gebeld worden alsof u op kantoor bent. Daarnaast is er ook een koppeling te maken naar Real Works, het meest gebruikte CRM systeem door makelaars. Lager voegt toe: “Ik vind de samenwerking met Bezorgsupport echt een top samenwerking. Er is een snelle servicedesk en Bezorgsupport heeft deskundig personeel.”

Wayback Burgers Nederland

koos voor een totaalconcept van Internet, WiFi, 4G fallback, telefonie, kassasysteem, pin automaten, bestelzuilen en online portal.

Enkele andere klanten uit ons klantbestand

Kantoor

Delftweg 70
2289 BA Rijswijk Zh
Nederland

Contact

mail

info@bezorgsupport.nl

Helpdesk

WhatsApp