New York Pizza

New York Pizza is de grootste Nederlandse (pizza)bezorgdienst welke werkt middels een franchismodel. De franchiseorganisatie heeft meer dan tweehonderd vestigingen en groeit snel. ICT is een onmisbare pijler voor al die afhaal- en bezorgpunten, dat mag  duidelijk zijn. Bezorgsupport uit Rijswijk levert al sinds 2010 alle telecommunicatie- en ICT-diensten aan de franchises van het bedrijf.

“We hebben indertijd voor Bezorgsupport gekozen, omdat deze partner groot genoeg is om landelijke service te kunnen verlenen en tegelijkertijd klein genoeg is om flexibel en servicegericht te kunnen werken”, vertelt Directeur Franchise, Operations & Development Steffen van Dijk. “Voor New York Pizza is dat van levensbelang. We moeten tenslotte zeven dagen in de week open zijn.”

    Vlekkeloos bestelproces

    Zo is Bezorgsupport een van de belangrijkste servicepartners van New York Pizza geworden. Het ICT-bedrijf levert, installeert en ondersteunt alle hardware en regelt alle telecommunicatie en ICT die om een franchisevestiging hangen. Dus ook de software van Solutions4Delivery waarmee het bestelproces van New York Pizza vlekkeloos verloopt. Die software voldoet aan alle specifieke eisen van bezorgdiensten in de horeca.

    Steffen van Dijk: “Bestellingen komen bij ons via verschillende kanalen binnen: face-to-face, telefonisch, via de website en via de app. Bezorgsupport regelt alle facetten van hardware en telecom verbindingen van dat complexe bestelproces voor ons. Ze regelen de kassasystemen, ze zorgen voor de internetverbinding die ons met de franchiseorganisaties verbindt en regelen de telefonie die aan het kassasysteem gekoppeld is. Als een klant bestelt zien we waar de pizza moet worden bezorgd. De dienstverlening van Bezorgsupport reikt kortom veel verder dan de kassaoplossing.”

      Kennis van zaken

      “Het grootste pluspunt van Bezorgsupport is de knowhow van onze branche,” vervolgt Van Dijk. “Ze kennen de processen vanbinnen en vanbuiten en weten precies welke ICT-mogelijkheden die processen optimaliseren. Ze snappen de dynamiek die hoort bij een franchiseorganisatie. Anders dan bij een filiaalbedrijf, waar dat ene hoofdkantoor alles centraal aanstuurt, zijn er bij ons veel meer belanghebbenden. Van onschatbare waarde is bovendien dat Bezorgsupport onze franchises kent en dus moeiteloos anticipeert op specifieke situaties bij onze vestigingen. Geen wonder dus dat onze samenwerking zo succesvol is.”

      Van Dijk is kortom erg tevreden met het werk van Bezorgsupport. Hij ziet ook in de toekomst een sleutelrol voor Bezorgsupport weggelegd bij hardware en verbinding gerelateerde zaken. “De aansluiting tussen ons online platform en de winkels is essentieel. Bezorgsupport is daar als servicepartij onlosmakelijk mee verbonden.”

       

      Overige referenties

        Kantoor

        Delftweg 70
        2289 BA Rijswijk Zh
        Nederland

        Contact

        mail

        info@bezorgsupport.nl

        Share This