TELECOM & IT

New York Pizza NL

nyp logo referentie bezorgsupportNew York Pizza is de grootste franchise-organisatie op het gebied van pizza bezorgdiensten in Nederland. Het bedrijf heeft maar liefst honderdzeven vestigingen en groeit snel. Binnen drie jaar zullen er zelfs vijftig nieuwe vestigingen worden geopend. Om al die afhaalrestaurants goed te kunnen ondersteunen is ICT een belangrijke peiler van de organisatie. Sinds 2010 is Bezorgsupport, specialist op het gebied van horeca ICT in Nederland, de totaalleverancier van telecommunicatie en ICT-diensten voor alle franchises van het bedrijf.

“We hebben indertijd voor Bezorgsupport gekozen, omdat het een partij is met voldoende omvang om landelijke service te kunnen verlenen en tegelijk ook klein genoeg is om flexibel en servicegericht te kunnen werken”, verklaart algemeen directeur Hans Miete van New York Pizza. “Voor ons bedrijf, een organisatie die zeven dagen in de week open moet zijn, is dat extra stapje essentieel.”

Totaalaanbieder

Bezorgsupport heeft zich de afgelopen jaren ontpopt als een van de belangrijkste servicepartners van New York Pizza. Het ICT-bedrijf uit het Westland levert, installeert en ondersteunt alle hardware voor de partners en regelt alle telecommunicatie en ICT die om een franchise-vestiging hangt. Belangrijker nog: ze leveren en ondersteunen de Rameses-software van Andromeda die New York Pizza gebruikt bij het bestelproces. De software is speciaal toegesneden op de specifieke eisen van bezorgdiensten in de horeca.

“Bestellingen komen bij ons via verschillende kanalen binnen, face-to-face, via de website, telefonisch of via een mobiele applicatie. Bezorgsupport regelt voor ons dat hele complexe bestelproces. Ze regelen de kassa-systemen, zorgen voor de internetverbinding die onze website met de franchise-organisaties verbindt en regelen de telefonie die aan het kassa-systeem gekoppeld is. Als een klant belt kunnen wij al zien waar de pizza moet worden bezorgd, wat er vorige keer geleverd is op dat adres en wat de betalingsgeschiedenis van die klant is. De dienstverlening van Bezorgsupport gaat verder dan alleen de kassa-oplossing, maar ook alle ICT oplossingen voor internet en telefonie die daarbij hoort.”

Kennis van zaken

“Het belangrijkste pluspunt van Bezorgsupport is de know how die ze hebben van de branche waarin wij  werkzaam zijn.”, vertelt Miete. “Ze snappen de processen waarmee wij te maken hebben en de complexe ICT-problemen die daarbij horen. Ze snappen de dynamiek die hoort bij een franchise-organisatie. Anders dan bij een filiaalbedrijf,  waar één hoofdkantoor alles centraal aanstuurt, heb je bij ons te maken met meerdere belanghebbenden. Bovendien hebben ze de nodige kennis van onze franchises opgebouwd en kunnen ze anticiperen op specifieke situaties bij onze vestigingen. Alles bij elkaar maakt dat van hen één van de belangrijkste partners waar wij mee samenwerken.”

Miete is erg tevreden met het werk van Bezorgsupport en ziet de toekomst met vertrouwen tegemoet. Ook  in die toekomst een sleutelrol voor Bezorgsupport weggelegd. “De aansluiting tussen onze website en onze Andromeda back office steeds slimmer met elkaar moeten gaan praten. Bezorgsupport heeft daar als servicepartij een belangrijke rol in. Ze zijn de spil tussen de communicatie tussen hoofdkantoor, franchises en Andromeda en geven vanuit die rol belangrijke praktijk input voor de verdere doorontwikkeling van de Rameses-software.”

 

Overige referenties

Share This