HioPOS Cloud Kassasysteem

Hét kassasysteem voor horeca & retail!

Wat is een Cloud Kassasysteem?

Wij bieden een betaalbaar all-in-one Cloud Kassasysteem voor horeca en retail bedrijf! Met onze HioPOS Cloud kassa app maken we gebruik van de laatste digitale mogelijkheden en neemt de Cloud een aantal taken over van uw tablet of telefoon. De data van het kassasysteem staat niet op een harde schijf, maar wordt opgeslagen in een beveiligd datacenter, ‘de Cloud’. Deze gegevens zijn alleen voor u toegankelijk. Bij brand of andere calamiteiten is de data en kassa geschiedenis volledig veiliggesteld. Zo kunt u de software van het kassasysteem weer eenvoudig op een ander apparaat installeren en verder werken waar u gebleven was.

Onze technische experts kunnen inloggen op afstand, waardoor we in staat zijn om u direct te helpen bij calamiteiten. Vanuit onze thuisbasis in Rijswijk staan we voor u klaar om te ondersteunen bij installatie of te helpen bij overige vragen over ons Cloud Kassasysteem!

Nieuwe koppelingen met Tikkie en WooCommerce:

Functies kassa in de Cloud

Bezorg Support kassasystemen bezorgsystemen en IT service voor MKB retail & horeca

In the cloud

Altijd en overal bij je gegevens

Koppeling met Tikkie & WooCommerce

Geen dataverlies bij brand, inbraak of calimiteiten.

Bezorg Support kassasystemen bezorgsystemen en IT service voor MKB retail & horeca

Service

Service op afstand

Constante updates

Geen onderhoudscontract

Bezorg Support kassasystemen bezorgsystemen en IT service voor MKB retail & horeca

Praktisch

Meer ruimte op toonbank

Realtime omzetoverzicht

Zelf installeren

Reviews

“Ze kennen de processen vanbinnen en vanbuiten en weten precies welke ICT-mogelijkheden die processen optimaliseren. Ze snappen de dynamiek die hoort bij een franchiseorganisatie.”

Steffen van Dijk

New York Pizza

“Soms belt Bezorgsupport dat ze iets hebben gesignaleerd en dat ze het op afstand hebben gecorrigeerd.”

Wilfred Klap

W.F. Klap Makelaardij

Ons Cloud Kassasysteem

Ideaal voor op jouw horeca locatie!

 

 

Voordelen van ons Cloud Kassasysteem

Wilt u snel en eenvoudig de software van een kassasysteem installeren op elk Android apparaat? Dat kan met de HioPOS Cloud app! Het Cloud Kassasysteem voor horeca en retail maakt het mogelijk om zelf eenvoudig de volledige software te installeren. Investeer nu in het HioPOS kassasysteem van Bezorgsupport voor een betaalbaar en veilig kassasysteem! Al vanaf €29,- per maand!

Direct afrekenen

Klanten kunnen meteen aan tafel afrekenen via de app op de handheld.

Eenvoudige installatie

De HioPOS kassa app zelf eenvoudig te installeren op onze handheld of uw telefoon of tablet.

Real-time rapportages

De overzichten zijn real-time terug te vinden en aan het einde van de dag heeft u een handig overzicht.

Betaalbaar

De HioPOS Cloud kassa app is verkrijgbaar vanaf €29,- per maand! Er zijn geen kosten voor software updates.

Veilig opgeslagen

De kassa geschiedenis direct opgeslagen in de Cloud, waardoor deze bij bijv. brand of diefstal veilig zijn.

Zelf de voordelen ervaren?

Wilt u zelf de voordelen van het HioPOS Cloud kassasysteem ervaren? Vraag dan nu een gratis demo aan!

KASSA IN THE CLOUD

GRATIS PROBEREN?

BINNEN 24 U AAN DE SLAG

Onze cloudkassa klanten

Het HioPOS Cloud kassasysteem wordt gebruikt in diverse branches. Het is een veilige, praktische en gebruiksvriendelijke kassa app, waarmee u de klant extra gemak kunt bieden. De volgende bedrijven zijn al overtuigd van onze Cloudkassa!

Actief in deze branches:

Winkels & kiosken

Kappers & salons

Monteurs & installateurs

Horeca & cafetaria's

Sportkantines

Theaters & bioscopen

Veelgestelde vragen (FAQ)

Onderwerp

Kan ik een demonstratie krijgen?

We plaatsen binnenkort demo video’s op de pagina van de HioPOS Cloud kassa. Hier kunt u bekijken hoe de kassa uitgepakt wordt, hoe u de kassa kunt instellen en hoe u de kassa kunt gebruiken. Uiteraard kunt u eventuele vragen telefonisch of per mail aan ons stellen. Als u een demonstratie wenst, dan bent u uiteraard van harte welkom bij ons op de vestiging. Belt u van tevoren om een afspraak te maken.

Kan ik mijn HioPOS Cloud kassa koppelen aan een pin automaat?

Ja, dit kan zeker. Wij hebben een pin automaat koppeling gerealiseerd met CCV, Payplaza en Sumup. Hierdoor verschijnt het bedrag direct op de pinautomaat als u op “pin” klikt in het betaalscherm van de kassa. Daarnaast wordt een kopie van de pinbon ook netjes onder de verkoopbon gezet in uw kassa. 

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

 

Uw bestelling wordt na de ontvangst van de betaling zo spoedig mogelijk verzonden. De verzendtijd binnen Nederland is gemiddeld 1-2 werkdagen, de verzendtijd

in België, Luxemburg en Duitsland is gemiddeld 2-3 werkdagen. Het is tevens mogelijk om zelf de bestelling op afspraak op te halen bij ons hoofdkantoor.

Als één of meerdere producten niet voorradig zijn op het moment van bestelling dan zullen wij u daar altijd van op de hoogte brengen en een geschatte verzenddatum doorgeven.

hosted telefonie bellen voip MKB

Interesse en/ of vragen?

14 + 5 =

Kantoor

Delftweg 70
2289 BA Rijswijk Zh
Nederland

Contact

mail

info@bezorgsupport.nl

Helpdesk

WhatsApp