Vacature Helpdesk Medewerk(st)er

Bezorg Support kassasystemen bezorgsystemen en IT service voor MKB retail & horeca

Word jij onze nieuwe collega?

Heb jij net een mbo IT opleiding afgerond? Ben je op dit moment al werkzaam op een helpdesk bij een IT Bedrijf? Of wil je totaal iets anders gaan doen? Bij Bezorgsupport staat de koffie of thee klaar om kennis te maken.

Bezorgsupport is een servicegericht familiebedrijf. Al ruim 40 jaar ondersteunen we het MKB met alle Telecom en IT-zaken. Van kassasysteem tot wifi, telefooncentrale of M365 omgeving. We hebben een hecht team waarmee we vanuit Rijswijk werken voor klanten in heel Nederland en daarbuiten. Voor de versterking van ons team zijn we opzoek naar een helpdesk topper die uitblinkt in zijn of haar werk!

Geniet jij ervan om klanten de best mogelijke service te bieden?

Ga jij na een werkdag graag naar huis met een gevoel van tevredenheid? Dan vind je in deze functie wat je zoekt. Bij ons staat positiviteit centraal. Successen vieren we dan ook met hele team. Zo staat er regelmatig taart bij de koffie klaar. Zelf gehaald bij de Bakker of gekregen van een tevreden klant. Ook lunchen we samen aan onze meterslange lunchtafel en gaan we er met het team op uit. 

 

Bezorg Support kassasystemen bezorgsystemen en IT service voor MKB retail & horeca
Bezorg Support kassasystemen bezorgsystemen en IT service voor MKB retail & horeca

Wat verwachten we van je?

In deze functie werk je zelfstandig én in teamverband om technische problemen van onze klanten op te lossen. Klantgerichtheid is zeer belangrijk voor ons. In zowel intern als de communicatie naar de klant toe. Ook ben je administratief sterk en kun je goed documenteren. Als je bij ons komt te werken krijg je eerst een contract voor bepaalde tijd. Mocht dit goed verlopen ligt een vast dienstverband in het verschiet. Je salaris wordt afgestemd op basis van je kennis en ervaring. Je kunt in overleg thuiswerken. Wil je op termijn een cursus/opleiding volgen die aansluit op jouw functie of zou je graag wat extra taken op je nemen? Dat juichen we zeker toe. We zijn blij met eigen initiatief.

Je toekomstige werkdag

Je begint lekker vroeg, zodat je al even wat werk kunt verzetten voordat de eerste klanten je bellen. Je loopt de cases door van afgelopen avond/nacht, om te zien of er wat urgents bij zit, wat opgepakt moet worden. Daarna beantwoord je twee vragen van klanten die binnen zijn gekomen in het ticket systeem. Hierna is de dagelijkse stand-up, waarin je samen met je collega’s bepaald hoe de dag eruit ziet en elkaar om hulp kan vragen waar nodig. Voor de lunch komt er een klant langs in de showroom om wat hardware op te halen. Je ontvangt hem/haar met koffie en een leuk gesprek. Na de lunch handel je eerst een aantal telefoontjes af en daarna prepareer je hardware die binnenkort gebruikt gaat worden bij een installatie van een project. Hierna bel je je collega van de avond dienst, die vanavond lekker vanuit huis werkt om zaken over te dragen die wellicht nog spelen van de dag of waarmee we alvast een Head start op morgen kunnen maken. Zo ga je met een tevreden gevoel ga je naar huis.

 

Horeca kassasystemen

Takenpakket

  • Aannemen van Eerste lijns IT vragen, via telefoon, Whatsapp of mail.
  • Monitoren van bedrijf kritische processen en proactief storingen verhelpen
  • Troubleshooting gericht op systeembeheer, VoIP en kassasystemen
  • Dagelijks rapporteren aan leidinggevende over de klantsituaties
  • Documenteren van klantgegevens en bijwerken van onze CRM applicatie

Competenties

  • In staat zelfstandig te werken
  • Communicatief vaardig
  • In staat zijn prioriteiten te stellen
  • Praktisch aangelegd
  • Flexibel
  • Goede beheersing van de Nederlandse, Engelse en/of Duitse Taal in woord en geschrift
  • Affiniteit en kennis van de productgroepen van Bezorgsupport

Kennismaken en koffie drinken?

Plaats Rijswijk
Gewenste indiensttreding Per direct
Aantal uren 40, je wordt ook buiten kantoortijden ingeroosterd
Dienstverband Uitzicht op een vast dienstverband
Salaris Afhankelijk van werkervaring en aantal uren

Wil je reageren op deze vacature, mail dan je sollicitatiebrief inclusief CV naar vacature@bezorgsupport.nl

 

Kantoor

Delftweg 70
2289 BA Rijswijk Zh
Nederland

Contact

mail

info@bezorgsupport.nl

Helpdesk

WhatsApp