Full-time Helpdesk medewerker
Bezorgsupport is op zoek naar een helpdesk medewerker die uitblinkt in zijn/haar werk! In deze functie wordt er verwacht dat men zelfstandig en in teamverband technische problemen van onze klanten kan oplossen, je bent dus een troubleshooter pur sang. Klantgerichtheid is zeer belangrijk voor ons, communicatie naar de klant en administratief vermogen tot documenteren zijn daardoor een must voor deze functie. In je functie zal je bijdragen aan de continue professionalisering van onze IT tak.
Activiteiten en Taken
- Monitoren van bedrijf kritische processen en proactief storingen verhelpen
- Troubleshooting gericht op systeembeheer, VoIP en kassasystemen
- Dagelijks rapporteren aan leidinggevende over de klantsituaties
- Documenteren van klantgegevens en bijwerken van onze CRM applicatie
Competenties
- Kennis en ervaring met applicaties, beheerprocessen en infrastructuren
- In staat zelfstandig te werken
- Communicatief zeer sterk
- In staat zijn prioriteiten te stellen
- HBO denk- en werkniveau
- Praktisch aangelegd
- Flexibel
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse Taal in woord en geschrift
- Affiniteit en kennis van de productgroepen van Bezorgsupport
Plaats | Rijswijk |
Gewenste indiensttreding | Per direct |
Aantal uren | 40 uur, je wordt ook buiten kantoortijden ingeroosterd |
Dienstverband | Eventueel uitzicht op een vast dienstverband |
Salaris | Afhankelijk van werkervaring en aantal uren |
Neem contact op met Erik Luijkx via vacature@bezorgsupport.nl voor meer informatie.
Een online dataverzameling naar de sollicitant is onderdeel van de procedure.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet gewaardeerd.