Wellicht is het bericht over de KPN u ontgaan, vandaar nogmaals uw aandacht op het bericht dat de Telegraaf afgelopen vrijdag geplaatst heeft.

Een groep zakelijke abonnees die een Zakelijk BelBasis-abonnement hadden, welke door de KPN is omgezet naar een nieuw abonnement, moet de mogelijkheid krijgen om deze kosteloos te beëindigen. Het nieuwe afgesloten abonnement heeft andere voorwaarden. 

Voordat u bij de KPN een nieuw contract aangaat, willen wij benadrukken dat wij hierin kunnen meedenken. Wij kunnen voor u een besparingsvoorstel laten opstellen, waarin u kunt zien welke mogelijkheden u heeft, voor enkel een administratieve wijziging.

Om u een idee te geven, gebaseerd op de huidige KPN tarieven, kan het voorstel zijn;

– besparing van 10% op de abonnementskosten;
– besparing van 20-30% op de gesprekskosten;
– geen technische aanpassingen nodig, gebruik van huidige apparatuur en telefoonlijnen;
– duidelijke facturen.

Het besparingsvoorstel maken wij graag kosteloos en geheel vrijblijvend voor u op. Het enige dat wij hiervoor nodig hebben is een recente telefoonnota. Deze kunt u sturen naar info@bezorgsupport.nl.