Diensten

Het kan helaas voorkomen dat uw hard- of software wordt getroffen door een storing, waar u of uw personeel hinder van ondervindt in de dagelijkse activiteiten van uw bedrijf. Bezorgsupport weet hoe vervelend dit is en vindt het belangrijk dat u als ondernemer bij een storing zo spoedig mogelijk weer verder kunt werken. Daarom bieden wij naast een Online Backup van uw bedrijfsgegevens, tevens een zeer toegankelijke helpdesk, een 24/7 monitoringssysteem, werkplekbeheer en serverbeheer aan.

Helpdesk 7 dagen per week van 09:00 tot 22:00

Naast het basis contract voor helpdesk ondersteuning tijdens werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur, bieden wij de mogelijkheid om een premium service abonnement af te sluiten. Met het premium service abonnement heeft u 7 dagen in de week beschikking tot de helpdesk van Bezorgsupport tussen 9.00 uur en 22.00 uur. U kunt in het geval van een soft- of hardware storing meteen contact opnemen met het storingsnummer. De helpdesk zal op afstand het probleem zo snel mogelijk proberen op te lossen. Dit service abonnement is beschikbaar voor het systeembeheer, de telefonie en de kassasystemen die door Bezorgsupport geleverd worden.

24/7 Monitoringssysteem

Het is mogelijk bedrijf kritische processen 24/7 te laten monitoren door Bezorgsupport. Hier kan bijvoorbeeld gedacht worden aan het monitoren van het verloop van de online backup van uw gegevens, het verwerken van automatische updates en controles daarvan [o.a. antivirus], licentiecontroles en meer. Wanneer er een storing wordt waargenomen zal er meteen contact met u opgenomen worden en zal er worden gekeken naar een oplossing van het probleem. Dit service abonnement is beschikbaar voor het systeembeheer, de telefonie en de kassasystemen die door Bezorgsupport geleverd worden.

Werkplekbeheer

Het is mogelijk uw werkplekbeheer aan Bezorgsupport uit te besteden. Bij het uitbesteden van uw werkplekbeheer zorgt Bezorgsupport ervoor dat uw computer of laptop beveiligd, snel en betrouwbaar is. U hoeft hier niet meer naar om te kijken en kunt uw dagelijkse werkzaamheden probleemloos uitvoeren.

 

Serverbeheer

Bezorgsupport denkt met u mee en anticipeert samen met u op veranderingen in uw bedrijf welke invloed kunnen hebben op uw ICT. Wij beveiligen, beheren en onderhouden uw server zodat u uw dagelijkse werkzaamheden blijvend kunt uitvoeren.

Referenties

“Ze snappen de processen waarmee wij te maken hebben en de complexe ICT-problemen die daarbij horen. Ze snappen de dynamiek die hoort bij een franchise-organisatie.” 

Steffen van Dijk

New York Pizza

“Soms belt Bezorgsupport dat ze iets hebben gesignaleerd en dat ze het op afstand hebben gecorrigeerd.”

Wilfred Klap

W.F. Klap Makelaardij

Satisfied

Een belangrijk onderdeel van onze maatschappelijke betrokkenheid is onze sponsoring van lokale sportclubs en de verschillende goede doelen van Kiwanis. Door deze samenwerkingen ondersteunen wij gemeenschapsactiviteiten en sportieve evenementen die bijdragen aan de gezondheid en het welzijn van onze lokale gemeenschap. 

Wij zijn trots op onze rol in het bevorderen van sociale cohesie en het stimuleren van jeugdontwikkeling door sport. 

Onze maatschappelijke betrokkenheid is niet alleen een verantwoordelijkheid, maar ook een kans om samen met onze klanten een verschil te maken. Wij nodigen u uit om deel uit te maken van onze reis naar een betere toekomst. Samen kunnen we bouwen aan een duurzamere en mooiere wereld. 

Heeft u vragen of wilt u meer weten over onze initiatieven? Neem gerust contact met ons op. Wij staan altijd klaar om u te helpen en samen te werken aan een nog mooiere samenleving. 

 

Kantoor

Delftweg 70
2289 BA Rijswijk Zh
Nederland

Contact

mail

info@bezorgsupport.nl

Helpdesk

WhatsApp