Werk je vanuit huis en onderhoud je vanaf daar contact met jouw patiënten? Natuurlijk wil je hen niet anoniem of met je privénummer bellen. Bovenal moet je in volledig vertrouwen het gesprek voeren. VoIP is daarom een geschikte oplossing. Je belt via je eigen netwerk via een app op je smartphone. Je patiënt ziet het vaste nummer van jouw organisatie als inkomend gesprek.

VOIP-telefonie is een veilige oplossing het voeren van vertrouwelijke telefonische gesprekken. Of je nu arts, advocaat of persoonlijk begeleider bent. Het beschermen van de patiënt of cliënt staat voorop. Een veilige oplossing is 3CX van Bezorgsupport. Dit netwerk werkt remote en is daardoor te gebruiken voor als je nu thuiswerkt of in de toekomst weer veel onderweg bent. Je bent bereikbaar met een app op je smartphone. Je belt de patiënt die een inkomend gesprek krijgt van het zakelijke vaste nummer van jullie organisatie. Je hoeft dus niet anoniem te bellen, je 06-nummer prijs te geven en hebt altijd hetzelfde nummer. Je kunt bereikbaar zijn via een vast toestel op kantoor of je laptop. Simpelweg door dit in de app ‘aan’ te zetten. Ben je even niet bereikbaar? Schakel je nummer door naar een collega of een voicemail. Wil je doorverbinden? Ook geen probleem, via de app zie je gelijk welke van je collega’s ‘groen’ zijn en dus bereikbaar. Heel fijn in gebruik nu iedereen vanuit huis werkt.

Hoge security standaard 3CX

Een 3CX-netwerk legt Bezorgsupport voor jouw hele bedrijf aan, een enkele afdeling kan natuurlijk ook. Alle vaste telefoons sluiten we aan op jullie netwerk. Medewerkers thuis kunnen dit doen via een app op hun smartphone of laptop. Er is zowel een iOS als Android app. De verbinding loopt via internet, je gebruikt WiFi of 4G. Het netwerk draait op een eigen server in de cloud. Veilig en al je gesprekken zijn beschermd naar de allerhoogste securitystandaarden. Updates worden steeds geruisloos doorgevoerd, zo voorkomen we lekken. Je kunt in volledig vertrouwen met je patiënt telefoneren. Het gesprek kan wel worden opgeslagen, maar alleen als jullie dit zelf willen. Je kunt dit koppelen met jullie patiënten registratiesysteem. Bijkomend voordeel is dat je bij volledige koppeling ook vanuit het systeem de patiënt kunt bellen en dus geen nummer meer hoeft in te voeren/over te nemen.

Extra’s van deze oplossing

Het bellen met VOIP is niet alleen veilig, het biedt ook nog extra’s. Zo kun je ook overal en onderweg met je patiënt bellen alsof je op kantoor zit. Dus niet alleen als je thuis of kantoor aan het werk bent. Via de website kunnen nieuwe patiënten direct met je contact opnemen voor een intakegesprek. Je bespaart bovendien veel geld op telefonie. Onze klanten hebben zo’n 80% besparing. Weg met de dure abonnementen, begrensde belminuten en telefooncentrale. Eén telefonie oplossing met één prijs voor het hele bedrijf.

 

De voordelen van 3XC op een rij:

  • Altijd en overal bellen met hetzelfde zakelijke nummer
  • Bespaar 80% op telefonie
  • Eenvoudig switchen tussen vast toestel, laptop of smartphone
  • Doorschakelen naar collega’s
  • Eenvoudig in gebruik door app
  • Draait op eigen server in de cloud beschermd naar hoge veiligheidsstandaarden
  • Te koppelen met CRM-systeem en website
  • Extra’s: conference calling en chat

 

3CX, veilig en vertrouwd gesprekken voeren via je eigen netwerk waarmee je kosten bespaard. Wie wil dat nu niet! Neem contact met ons op voor het maken van een afspraak.

Neem contact met ons op voor het maken van een afspraak. Installatie kan al binnen enkele werkdagen geregeld zijn!

Erik Luijkx – 0887777901

Of kijk hier voor meer informatie op onze pagina over  3CX

Kantoor

Delftweg 70
2289 BA Rijswijk Zh
Nederland

Contact

mail

info@bezorgsupport.nl

Helpdesk

WhatsApp